بهترین اکسسوری های برای فصل تابستان کدام اند ؟ | آویزگالری

معرفی چند اکسسوری ضروری و جذاب برای فصل تابستان

شاید مهم‌ترین علت جذابیت فصل تابستان برای بسیاری از افراد زیبایی استایل‌های تابستانی باشد.

لذت ست کردن رنگ‌های شاد با جذاب‌ترین و شیک‌ترین زیورآلات و بدلیجات همه را سر ذوق می‌آورد. همه خانم‌ها علاقه دارند زیبا و دوست‌داشتنی به نظر برسند.

یکی از مهم‌ترین رموز زیبایی استفاده از اکسسوری‌های شیک مانند گردنبند، دستبند دخترانه، انگشتر دخترانه و عینک آفتابی است.

اما بسیار مهم است که با مدل‌های ترند آشنایی داشته باشید و همچنین اکسسوری‌های مناسب خود را انتخاب کنید.

آویز گالری در این مطلب به برسی بهترین مدل‌های بدلیجات، کیف و عینک تابستانه اشاره خواهیم نمود.

همچنین شما را راهنمایی می‌کنیم تا اکسسوری‌های مناسب خود را انتخاب نمایید. پس با ما همراه باشید.

 زیورآلات و بدلیجات ظریف

بدون شک کاربردی‌ترین نوع بدلیجات، نمونه‌های ظریف و دخترانه‌ای هستند که زیبایی و جذابیت خانم‌ها را دوچندان می‌کنند.

این زیورآلات دوست‌داشتنی ظرافت بسیاری به همراه دارند و با انواع استایل‌ها ست می‌شوند. به علاوه با توجه به تنوع بالای این کارها می‌توانید متناسب با سلیقه خود اکسسوری‌های دلخواهتان را انتخاب کنید.

در ادامه به چند نوع از زیورآلات ترند تابستانه میپردازیم.

گردنبند چند رشته‌ای

این مدل گردنبند به تازگی مد شده است، از چند رشته نازک فلزی یا مهره‌ای تشکیل می‌شود. گاهی نیز با یک مدال یا پلاک همراه است. این زیورآلات زیبا با لباس‌های یقه باز جذابیت بسیاری دارند و برای اغلب خانم‌ها مناسب اند.

چوکر

چوکرهای زیبا با رنگ‌های شاد و یا طرح‌های متنوع در انواع استایل‌های تابستانه زیبا به نظر می‌رسند. خصوصا اگر مدل و رنگ آن‌ها با سلیقه و به درستی انتخاب شود. چوکر را با لباس‌های یقه کرد ست کنید!

گوشواره بلند

گوشواره‌های بلند و رشته‌ای با همه سبک‌های پوشش همخوانی دارند. این اکسسوری‌ها به علت ظرافت و جذابیت خود بخشی جدایی‌ناپذیر از استایل تابستانه اند.

گوشواره میخی

هرکس باید دست کم یک گوشواره میخی در میان زیورآلاتش داشته باشد. این اکسسوری‌های خاص که می‌توانند در عین زیبایی بسیار مینیمال باشند، تنوع بالایی نیز دارند. این گشواره‌ها می‌توانند با هر سلیقه‌ای سازگار باشند.

خرید انواع مدل های گوشواره هندسی و میخی در آویز گالری

گردنبند رومانتویی

یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌ها برای خانم‌های ایرانی گردنبندهای رومانتویی هستند. این زیورآلات زیبا می‌توانند در عین ظرافت استایل شما را بسیار خاص و جذاب نمایند.

انگشتر دخترانه خاص

انگشتر دخترانه یکی از مهم‌ترین بخش‌های استایل یک خانم به حساب می‌آید. در ادامه به چند نوع از ترندهای آن اشاره می‌کنیم.

انگشتر مینیمال

انگشترهای ساده و ظریف با طرح‌های مینیمال و زیبا برای همه خانم‌ها با هر سلیقه‌ای زیبا و مناسب هستند. همچنین در طرح‌های مینیمال تنوع و خلاقیت بسیار بالایی به چشم می‌خورد.

حلقه ساده

حلقه‌های ساده و باریک در رنگ‌های متنوع و خاص از ترندهای جذاب و دوست‌داشتنی اکسسوری‌های تابستانه به حساب می‌آیند.

خرید انواع حلقه و انشگتر دخترانه | آویزگالری

انگشتر مار

انگشترهای مختلفی که به شکل مار طراحی شده اند، در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع از محبوبیت بالایی برخوردارند. مدل‌های این اکسسوری می‌توانند بسیار ساده و یا بسیار پرزرق و برق باشند.

انگشتر نگین‌دار

یکی از آن مدل اکسسوری‌هایی که هرگز از مد نمی‌افتند حلقه‌های نگین‌دار هستند.

به خصوص اگر نگین آن‌ها کوچک و ریز باشد. حلقه‌های ظریف و باریک در کنار نگین‌های درخشنده زیبایی منحصر به فردی دارند. امروزه طرح‌های اینچنینی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشند.

انگشتر مربعی

انگشترهای مربعی از جنس استیل یا طلا طرحی خاص و تازه دارند که بسیار مد است. همچنین اندازه‌های بزرگ و متوسط آن بسیار جذاب و استثنایی به نظر می‌رسند.

انگشتر تمام نگین

این مدل نیز بسیار خیره‌کننده و جالب توجه است. به خصوص اگر از نگین‌های مرغوب تهیه شده باشد. در این صورت زیابیی و جذابیت آن هر استایلی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

پر طرفدارین ترین مدل های دستبند دخترانه

دستبندهای مهره‌ای

دستبندهای زیبایی که با مهره‌های کوچک و ریز تهیه می‌شوند همواره محبوب و دوست‌داشتنی هستند.

به خصوص دختران نوجوان به تهیه این اکسسوری‌ها علاقه بسیاری نشان می‌دهند. نوع و رنگ این مهره‌ها متغیرند و به همین خاطر با تمام سلیقه‌ها در تمام سنین همخوانی دارند.

دستبند چرم

دستبندهای چرمی همواره متفاوت و استثنایی هستند. خصوصا اگر با المان های دیگری نظیر حروف اسم، اشعار و پلاک‌های ریز و درشت تزیین شوند. بندهای چرمی خود نیز می‌توانند تنوع رنگ و طرح متفاوتی داشته باشند.

این امر انتخاب علاقه‌مندان به اکسسوری‌های خاص را ساده‌تر خواهد نمود.

خرید انواع مدل های دستبند دخترانه و پسرانه | آویزگالری

دستبند بزرگ با طرح خیره‌کننده

این مدل از دستبندها که به تازگی مد شده اند با استایل‌های ساده و رنگ‌های خنثی بسیار جذاب خواهند بود. چراکه توجه‌ها را به سمت شما جلب می‌کنند و سادگی ظاهرتان را جبران می‌نمایند.

امروزه بسیاری از بازیگران و سلبریتی‌ها از این مدل زیورآلات استفاده می‌کنند. همچنین گاهی این اکسسوری‌ها با سنگ‌های درخشان و زیبا تزیین می‌شوند.

دستبند ست با ساعت

اگر از آن افرادی هستید که همیشه از ساعت استفاده میکنید، بهتر است دستبند ست آن را تهیه نمایید. مهم نیست ساعت مورد علاقه‌تان کلاسیک باشد یا مدرن، با این کار جلوه آن بسیار بیشتر خواهد شد. در اینجا استفاده از مدل‌های طلایی رنگ و ساده توصیه می‌شود.

دستبند النگویی

مدل‌های النگویی به خصوص اگر ظریف و ساده طراحی شوند برای تمامی خانم‌ها از جذابیت بسیاری برخوردارند. امروزه طرح‌های متنوعی از این اکسسوری موجود هستند که هر یک زیبایی خاص خود را داراست.

عینک های ترند

یک استایل تابستانه بدون عینک‌های آفتابی خاص و زیبا ناقص است. به همین خاطر بسیار مهم است که با عینک‌های ترند هر سال آشنا باشید.

البته اگر قصد دارید عینکی گران قیمت تهیه کنید و از آن برای مدت طولانی استفاده کنید، طرح‌های کلاسیک مناسب‌ترند.

چراکه مدل‌های تازه و خلاقانه زمانی از مد می‌افتند و جای خود را به الگوهای جدید می‌دهند.

در خرید عینک آفتابی باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید که فرم چهره شما یکی از آن‌هاست. هر عینک برای یک فرم صورت مناسب است و ممکن است برای دیگران زیبا نباشد.

همچنین رنگ عینک از دیگر نکاتی است که باید حتما مورد توجه شما قرار گیرد.

رنگ عینک:

بسیاری از افراد خریدن عینک‌های سیاه و ساده را ترجیح میدهند چراکه به سادگی با هر لباس و استایلی ست می‌شود. اما این روزها استفاده از رنگ‌های شاد و متنوع در عینک بسیار رایج است و استایل‌ها را متفاوت‌تر خواهد نمود. البته لازم به ذکر است که هنگام انتخاب رنگ عینک باید به رنگ پوست و لباس خود نیز توجه داشته باشید. در غیر این صورت استایل شما نامرتب و شلخته به نظر می‌رسد.

فریم عینک:

فریم‌های گرد و چند ضلعی هر دو از محبوبیت بالایی برخوردارند و طرفداران خاص خود را دارند. البته در این بین مهم‌ترین گزینه‌ای که باید به آن توجه کنید فرم صورت شماست. این امر در خصوص اندازه عینک نیز صادق است.

از چه مدل کیفی استفاده کنیم؟

کیف مناسب و زیبا از مهم‌ترین قسمت‌های یک استایل‌ زنانه است. اما رنگ و مدل کیف باید با توجه به دیگر اجزای استایل شما انتخاب شود. در اینجا به برسی چند مدل ترند می‌پردازیم.

کیف زنجیردار

کیف‌های چرم با زنجیرهای باریک و پهن طلایی رنگ از محبوب‌ترین کیف‌های امسال هستند. این مدل با اغلب استایل‌ها و سلیقه‌ها نیز همخوانی دارد. خصوصا اگر لباس‌های ساده بپوشید و از رنگ‌های خنثی استفاده نمایید.

کیف‌های کوچک

کیف‌هایی که در ابعاد بسیار کوچک و فانتزی طراحی می‌شوند نیز از مدهای دوست‌داشتنی امسال هستند. خصوصا اگر در تهیه آن‌ها رنگ‌ها شاد استفاده شود برای استایل‌های تابستانه بسیار مناسب می‌باشند.

کیف مکرومه

مکرومه‌بافی از آن جمله هنرهایی است که به تازگی طرفداران بسیاری یافته است. این امر در اکسسوری‌ها نیز بازتاب یافته و بسیاری از افراد از کیف‌های مکرومه استفاده می‌کنند. اگر استایل شما سنتی، ساده و یا هنری است، کیف‌های مکرومه در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع بسیار مناسب خواهند بود.

کیف دوشی

اگر استایل ساده و اسپرت دارید، هیچ چیز به اندازه کیف دوشی با بند بلند برای شما جذاب نخواهد بود. با توجه به لباس و نوع پوشش خود بهترین رنگ و طرح آن را انتخاب کنید. با این کار استایل تابستانه شما چندین برابر زیباتر خواهد شد.

کیف بقچه‌ای

مدل‌های بقچه‌ای چرم و پارچه‌ای نیز از جذابیت بسیاری برخوردارند. این کیف‌ها برای انواع استایل زنانه مناسب می‌باشند.

کلاه های تابستانه

این روزها کلاه‌های تابستانه نیز در میان بانوان محبوبیت بسیاری دارند. خصوصا دختران نوجوان به استفاده از مدل‌های مختلف آن بسیار علاقه نشان می‌دهند. در مقابل نیز انواع مختلفی از کلاه‌های دخترانه با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به بازار عرضه شده اند.

لازک به ذکر است که پیش از انتخاب کلاه باید به استایل خود توجه داشته باشید.

مثلا کلاه‌های کپ برای استایل‌های اسپورت مناسب هستند و خصوصا دختران نوجوان از آن‌ها استفاده می‌کنند. در مقابل یک کلاه فانتزی را می‌توان با لباس‌های کلاسیک نیز ست کرد.

همچنین رنگ و طرح آن نیز باید با سلیقه و دقت انتخاب شود. مثلا اگر لباس شما ساده است، کلاه طرح‌دار به سر کنید. در مقابل اگر پیراهن‌ رنگی و شلوغ به تن دارید کلاه ساده برایتان مناسب‌تر است.

سخن پایانی

برای داشتن یک ظاهر زیبا و جذاب استفاده از اکسسوری‌های دوست‌داشتنی و خاص ایده جالبی به نظر می‌رسد.

استفاده از انواع زیورآلات و بدلیجات مانند دستبند دخترانه، گردنبند، کیف، عینک و انگشتر دخترانه در استایل شما تأثیرگذار است.

البته توجه داشته باشید که انتخاب این اکسسوری‌ها باید با توجه به فاکتورهای مختلفی انجام گیرد.

فرم صورت، رنگ پوست، مدل لباس و مورادی از این دست، بهترین راهنمای شما هستند. چراکه در غیر این صورت زیباترین زیورآلات نیز جلوه مناسبی نخواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *