جدید ترین مدل های گوشواره میخی دخترانه در سال 2022 | آویز گالری

خرید و معرفی زیباترین مدل های گوشواره دخترانه میخی

امروزه یکی از ترندهایی که در اکسسوری بسیاری از خانم‌ها دیده می‌شود گوشواره میخی است.از گذشته تا به امروز یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌هایی که دختران از آن استفاده می‌کردند گوشواره دخترانه بوده است.

بهتر است بدانید در ابتدا آقایان از گوشواره میخی استفاده می‌کردند و خانم‌ها به مرور زمان به سراغ این اکسسوری رفته‌اند.

اگر به سراغ تاریخچه این اکسسوری بخواهیم برویم می‌بینید که اولین نشانه گوشواره در تمدن ایلام در کشور ایران به وجود آمده است.

گوشواره‌ ها در طول تاریخ به شکل‌ های متنوعی ساخته و استفاده شده است. تنوع بسیار گسترده‌ای در این اکسسوری می‌توانید مشاهده کنید؛

شما با توجه به سلیقه خود خرید گوشواره میخی را در زیباترین طرح‌ها می‌توانید انجام دهید.

انواع گوشواره‌ میخی

همان طور که در بالاتر به این موضوع اشاره شد شما در این اکسسوری می‌توانید تنوع بسیار بالایی را مشاهده کنید به صورتی که با تمامی سلیقه‌ ها سازگار خواهد بود.

گوشواره میخی در شکل و رنگ‌ های متنوعی ساخته شده‌اند که برای سلیقه‌ها و موقعیت‌های مختلف مناسب هستند.

یکی از محبوب‌ ترین مدل‌ های گوشواره می‌ توان به گوشواره میخی اشاره کرد.

اگر جهت خرید گوشواره به دنبال راهنمایی هستید ، گوشواره دخترانه میخی می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده در طول روز باشد.

آشنایی با انواع قفل گوشواره میخی

شما با جمع آوری اطلاعات در خصوص قفل‌ هایی که برای گوشواره میخی طراحی می‌شوند می‌توانید بهترین نمونه را انتخاب کنید تا احتمال گم شدن و باز شدن آن را کم کنید. هنگامی که شما بدلیجات گران قیمتی را خریداری می‌کنید بهتر است از آن مراقبت نیز کنید.

انواع قفل گوشواره میخی عبارت‌اند از:

  • قفل میخی (Post Back)

در حقیقت این قفل یک تکه فلزی بسیار ساده است که از یک طرف آن صاف و از طرف دیگر دارای خمیدگی است. این قفل در بخش مرکزی سوراخی دارد که برای عبور کردن میخ گوشواره از آن طراحی شده است.

بعد از آن که شما گوشواره میخی را در گوش خود انداخته باشید این قفل را در پشت لاله گوش به میخ گوشواره باید وصل کنید تا ثابت و محکم گوشواره را در جای خود نگهداری کند.

در حقیقت ساختار این قفل به این گونه است که قسمت میخی شکل آن که به نام پست نیز شناخته می‌شود به پشت گوشواره متصل شود و توسط گیره‌هایی که به شکل گل دارد گوشواره را محکم نگهداری می کند.

جنس این قفل از فلز و یا سیلیکون در نظر گرفته می‌شود. به این مدل از قفل‌های گوشواره میخی قفل گل میخی، سوزنی، پروانه‌ای و یا فشاری نیز گفته می‌شود.

  • قفل پیچی (Screw Back)

این قفل همانند قفل سوزنی است که برای شما توضیح داده‌ایم. تنها تفاوتی که این دو قفل گوشواره با یکدیگر دارند این است که انتهای میخ گوشواره حالت پیچ مانند وجود دارد تا قفل در آن چرخانده شوند و بر روی لاله گوش محکم بایستد.

این مدل از قفل‌ها در حقیقت در جواهرات گران قیمت مورد استفاده قرار می‌گیرند تا احتمال باز شدن، گم شدن و افتادن جواهر به صفر برسد.

خرید انواع گوشواره دخترانه در مدل های فانتزی و شیک و خاص | آویز گالری

جنس گوشواره دخترانه میخی

در هنگام خرید گوشواره بهتر است به این نکته دقت داشته باشید که جنس گوشواره از چه فلزی ساخته شده است.

جنس گوشواره‌ها با توجه به کیفیت و کاربرد آن‌ها در انواع مختلفی طراحی و ساخته می‌شود.

بدنه اصلی گوشواره دخترانه از فلزهای متنوعی مانند رادیوم، پالادیوم، پلاتین، تنگستن، استیل، تیتانیوم، مس، برنج و برنز به صورت خالص و یا ترکیبی از چند فلز ساخته می‌شوند.

در اغلب موارد طراحان از چند فلز برای افزایش کیفیت گوشواره استفاده می‌کنند. به عنوان مثال بدلیجات ژوپینگ از بیش از 10 فلز در ساختار خود استفاده کرده تا ضد حساسیت و رنگ ثابت باقی بمانند.

کیفیت و جنس گوشواره‌ هایی که خریداری می‌کنید تماماً وابسته به نوع فلز به کار رفته شده در آن است.

همان طور که در گوشواره میخی مشاهده می‌کنید این گوشواره‌ها دارای ظرافت خاصی هستند به همین دلیل در ساخت این اکسسوری از فلزهایی استفاده می‌کنند که قابلیت چکش خواری و شکل دهی داشته باشند.

بعد از آن که بدنه و جنس اصلی گوشواره را انتخاب کرده‌اند نوبت به استفاده از روکش‌های مختلف برای افزایش عمر اکسسوری می‌رسد.

این روکش‌ها دارای انواع مختلفی دارند تا بتوانند دوام و زیبایی کار را دوبرابر کنند.

شاید برای شما جالب باشد : روش های تشخیص طلا از بدل

انواع روکش زیورآلات و بدلیجات

روکش برای گوشواره‌ های میخی در ابتدا برای افزایش دوام و کارکرد آن‌ها ایجاد می‌شوند و بعد از آن نیز دلایلی دیگری مانند حساسیت زا بودن و یا نبودن اکسسوری، قیمت، رنگ ثابت بودن و یا نبودن گوشواره دخترانه، کیفیت و… موجب می‌شوند طراحان به سراغ این روکش‌ها بروند.

به عنوان مثال استفاده از روکش با جنس رادیوم بر روی گوشواره‌ها باعث می‌شود که حساسیت پوست به صفر برسد؛ استفاده از روکش طلا نیز باعث افزایش قیمت اکسسوری و درخشندگی آن می‌شود.

روکش‌ها دارای انواع مختلفی هستند که عبارت‌اند از:

  1. روکش آب طلا

  2. روکش آب نقره

  3. روکش تیتانیوم

  4. روکش رادیوم

  5. روکش استیل

رنگ‌ های پر طرف‌ دار گوشواره دخترانه میخی

گوشواره‌ های میخی به رنگ‌ های متنوعی وجود دارند که می‌ توان به طلایی، سفید، رز گلد، مسی، مشکی و… اشاره کرد.

این رنگ‌ ها با توجه به نیاز و سلیقه مشتری‌ های مختلف طراحی و ساخته می‌شوند. در نتیجه با خیال راحت می‌ توانید رنگ مورد علاقه خود و طرح مورد نظر خود را در گوشواره‌ های میخی پیدا کرده و آن را خریداری کنید.

خرید گوشواره میخی برای چه فرم صورت‌هایی مناسب است؟

به این نکته توجه داشته باشید گوشواره میخی برای صورت‌هایی که حالت گرد دارند مناسب نمی‌باشند، زیرا باعث می‌شود که گردی صورت آن‌ها پیش از پیش مشخص شود.

اما اگر شما صورتی کشیده، بیضی شکل، دارای زوایا و نوک تیز به اصطلاح صورتی مربعی، مستطیلی و لوزی شکل دارید بدون شک گوشواره میخی یکی از بهترین گزینه برای خرید گوشواره خواهد بود.

این گوشواره‌ها فرم صورت را پهن و کوتاه نشان می‌دهد و باعث می‌شود خطوط صورت و فک شما نیز ملایم‌تر از قبل دیده شود.

در صورتی که شما دارای گردن کوتاه و ظریفی هستید بهتر است به سراغ خرید گوشواره میخی بروید.

اما از طرف دیگر افرادی که دارای گردن‌های بلند و باریک هستند بهتر است این گوشواره را خریداری نکنند.

به این نکته توجه داشته باشید که در هنگام خرید گوشواره به موقعیتی که قصد دارید آن را استفاده کنید نیز دقت داشته باشید.

به عنوان مثال اگر قصد دارید در مراسمی با لباس رسمی و پر زرق و برق وارد شوید بهتر است گوشواره‌های شلوغ و پرکار را استفاده نکنید.

در چنین موقعیت‌هایی می‌توانید از گوشواره میخی مختلف و ظریف استفاده کنید تا ظاهر شما را شیک‌تر از قبل نشان دهند.

گوشواره میخی یکی از پرطرفدارترین مدل های گوشواره دخترانه | آویز گالری

خرید گوشواره میخی

گوشواره میخی در حقیقت یکی از رایج‌ ترین جواهرات و نوعی گوشواره به حساب می‌ آید که پین آن در پشت نرم گوش قفل می‌شود.

بر روی این گوشواره شما اغلب می‌توانید سنگ‌ های قیمتی مانند الماس و یا مروارید را سفارش دهید.

این دسته از گوشواره دخترانه معمولاً کوچک است و در میان جوانان طرفداران بسیاری دارد.

گوشواره میخی الماس یکی از محبوب‌ ترین مدل‌هایی است که در این گوشواره وجود دارد؛ زیرا علاوه بر دارا بودن سادگی و تک بودن آن سنگ قیمتی نیز بر روی آن قرار داده شده است و جلوه ویژه‌ای به نمایش می‌گذارد.

گوشواره‌ های میخی برای صورت‌های باریک و کشیده بسیار مناسب هستند. علاوه بر این موضوع شما می‌توانید از این گوشواره برای هر نوع تیپی مانند شلوار جین اسپرت، لباس شب و مهمانی و… مورد استفاده قرار دهید.

شاید برای شما جالب باشد: جدیدترین مدل‌های انگشتر دخترانه در سال 2022

معرفی برندهای محبوب گوشواره میخی

امروزه انتخاب گوشواره میخی با دارا بودن تنوع بسیار بالایی که دارد کاری بسیار دشوار تلقی شده است. اما اگر شما به برندهای بی نظیر این گوشواره دسترسی داشته باشید بدون شک می‌توانید گوشواره دلخواه خود را به راحتی خریداری کنید.

برخی از برندهای ایرانی برای خرید گوشواره میخی می‌توان به برندهای مانچو، مایا ماهک، گالری مرجان، نفیس، میو گلد، رزا، درسا، مدیسا، زردونه و شانا سر بزنید.

از برندهای خارجی این محصول نیز می‌توان به برندهای زیر اشاره کرد:

  • برند ژوپینگ

همه ما برند ژوپینگ را می‌شناسیم که امروزه به یکی از پرآوازه‌ترین برند های گوشواره زنانه درآمده است.

این برند دارای کیفیت بسیار خوب و عالی دارد. جنسی که در این برند استفاده می‌شود معمولاً از فلز مس یا روکش رادیوم و یا طلا ساخته می‌شود.

نگین‌هایی که در اکسسوری این برند مشاهده می‌کنید نیز از نوع زیرکن صنعتی باکیفیت می‌باشد.

این برند به دلیل داشتن کیفیت برجسته در سراسر دنیا مورد توجه بسیاری از بانوان قرار گرفته است. محصولات این برند اغلب ضد حساسیت هستند.

  • برند کارتیه

از دیگر برندهای محبوب و سرشناس می‌توان به برند کارتیه اشاره کرد. بسیاری از بانوان با این برند آشنایی دارند ، که دستبند کارتیر از این برند یکی از پرفروش ترین محصولات آویز گالری می باشد.

گوشواره میخی کارتیه به دلیل داشتن طراحی‌های خاص این شرکت در طراحی آن یکی از محبوب‌ترین و پرطرف‌دارترین زیورآلات به حساب آمده‌اند.

  • برند سواروسکی

سواروسکی یکی از بهترین و بزرگ‌ ترین برندهایی است که در سراسر دنیا شناخته شده است. این برند دارای بیش از صد سال سابقه ارزنده در این حوزه به دست آورده است.

بدون شک هیچ دوست دار زیورآلات وجود ندارد که این برند را نشنیده باشد و یا از آن خرید نکرده باشد. این برند نگین‌های کریستالی خود را همانند جواهرات تراش می‌دهد.

  • برند Zg

این برند از دیگر برندهایی است که در حوزه زیورآلات نامی بسیار پرآوازه دارد. محصولات این برند دارای کیفیت بسیار بالا و درخشندگی خیره کننده دارد.

در این برند شما شاهد نگین‌های متنوع و رنگارنگ خواهید بود که راز موفقیت این برند می‌ باشد.

اگر شما هم به خرید انواع مدل های گوشواره دخترانه علاقه مند هستید فروشگاه اینرتنی آویز گالری با داشتن تنوع مدل های بالا در زمینه ی خرید گوشواره دخترانه می تواند نیاز های شما را در این زمینه برطرف کند.

ممنون که تا آخر این مطلب با ما همراه بودید. در قسمت کامنت ها ، نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

شاد و پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *