جذاب ترین ایده ها برای هدیه روز مادر

10 پیشنهاد خاص برای هدیه روز مادر سال 1401

بهترین هدیه روز مادر چیست؟

برای بسیاری از ما، خاطرات عاشقانه، لحظات خوب و مراقبت‌ های عاشقانه لطیفی از مادر باقی مانده است.

روز مادر فرصتی عالی برای بزرگداشت مادران و قدردانی از هدیه عشق بی‌ قید و شرط آن ها به ما خواهد بود و هیچ هدیه‌ ای بهتر از عشق و محبت به مادرتان وجود ندار ولی علاوه بر این، با خرید یک کادوی خاص نیز می‌ توان او را سورپرایز کرد. در ادامه 10 پیشنهاد خاص برای هدیه روز مادر را بررسی خواهیم کرد.

1) انگشتر دخترانه و زنانه

انگشتر زنانه نمادی از قول است؛ قولی برای دوست داشتن و گرامی داشتن مادر عزیزتان که برای همیشه در ذهن او می‌ ماند.

انگشتر های روکش شده با سنگ‌ های قیمتی ماندگاری بالایی دارند و از آنجایی که انگشتر روی انگشت قرار می‌ گیرد، می‌ تواند یادآور کامل و دائمی وعده و تعهد هدیه دهنده به هئیه گیرنده باشد.

انواع انگشتر زنانه برای هدیه روز مادر

حلقه از نظر طبیعت گرد بوده و نمادی از بی نهایت و کامل بودن است؛ بسیار شبیه پیوند بین مادر و فرزند. جاودانه و ناگسستنی خواهند بود و حلقه‌ ها می‌ توانند سفارشی و با جزئیات ساخته شوند تا ویژگی‌ های منحصر به‌ فردی را در بر گیرند تا گیرنده احساس خاص بودن کند.

2) ساعت

زنان در سرتا سر جهان، سال‌ هاست که خود را با ساعت آراسته‌ اند. در برخی از فرهنگ‌ ها، ساعت‌ های مختلفی استفاده می‌ شود و هر زن و مادری دوست دارد احساس کند که مورد علاقه و قدردانی قرار گرفته است. با دادن یک ساعت مچی زیبا به مادر خود کمی عشق نشان دهید.

3) گوشواره

گوشواره حلقه‌ای، ناودانی، قطره اشکی و… را در آویزگالری پیدا خواهید کرد که برای هدیه روز مادر مناسب هستند.

تقریباً می‌ توان گفت به تعداد خانم‌ ها انواع و مدل‌ های گوشواره وجود دارد و اگر در فکر خرید گوشواره برای مادر عزیزتان در روز مادر هستید، انتخاب بسیار خوبی کرده اید.

4) ست هدیه

خرید انواع ست هدیه برای روز مادر

سال‌ هاست که گل‌ ها در صدر لیست هدایای روز زن قرار دارند و یک هدیه ایده آل است که مطمئناً اکثر خانم‌ ها عاشق دریافت آن ها به عنوان هدیه روز مادر هستند!

در هر ماه از سال، گل فروشی‌ ها مملو از دسته گل‌ های زیبای مختلف بوده و در آنجا بدون هیچ مشکلی هدیه‌ ای مناسب پیدا خواهید کرد.

با این حال، اگر می‌ خواهید هدیه شما کمی بادوام‌ تر باشد، می‌ توانید تصمیم بگیرید که یک گیاه گلدانی بخرید؛ گیاهان در گلدان‌ های تزئینی عالی به نظر می‌ رسند!

آیا می‌ خواهید او را غافلگیر کنید؟

آیا می‌ خواهید یک هدیه روز مادر واقعاً استثنایی ارائه دهید؟

ابتدا باید سلیقه زنی که هدیه برای او در نظر گرفته شده است را بشناسید. این موضوع به این دلیل است که هدایای شخصی‌ سازی شده، مطابق با اولویت‌ ها، بیشترین تأثیر را می‌ گذارند.

اکثر زنان به صنایع دستی علاقه دارند و شاید بتوانید یک آلبوم یا یک کلاژ از عکس‌ های او را بسازید. زمان و تلاش صرف شده برای ایجاد هدیه مطمئنا مورد توجه و قدردانی قرار می‌ گیرد!

5) دستبند کارتیر

دستبند ها نیز بهترین هدیه روز مادر هستند زیرا مترادف با ظرافت و زیبایی بوده و ویژگی‌ های بسیاری از مادران به اشتراک می‌ گذارند.

دستبند‌ های نگینی نماد کلاس و سلیقه خوب هستند و زنان، در سراسر جهان، دوست دارند دستبند های مختلف بپوشند تا لباسی را برای یک موقعیت خاص تزیین کنند.

اگر قصد خرید دستبند کارتیر برای مادرتان را دارید، انتخاب بسیار خوبی کرده اید؛ زیرا آویزگالری بهترین و شیک‌ ترین محصولات را به شما عرضه خواهد کرد.

انواع مدل های دستبند برای هدیه روز مادر

6) کارت هدیه

کادوی شما همیشه نباید یک جنس خاص باشد؛ می‌ توانید یک کارت هدیه اعتباری به مناسبت روز مادر هدیه دهید که مطمئناً او را خیلی خوشحال می‌ کند.

اگر به این فکر می‌ کنید که در روز زن به زنان خاص زندگی خود چه هدیه ای بدهید، دیگر لازم نیست نگران باشید. ما تعدادی از بهترین ایده‌ های هدیه را برای شما آورده ایم که هر خانمی را برای جشن گرفتن این روز خاص خوشحال می‌ کند.

7) جواهرات مرواریدی

جواهرات مرواریدی درجه یک و جاودانه، ظرافت و زیبایی بی‌ نظیری را به نمایش می‌ گذارند. شما می‌ توانید یک رشته مروارید کلاسیک و شیک یا یک جفت گوشواره میخی یا یک ست مروارید جذاب را برای هدیه روز مادر انتخاب کنید. گوشواره‌ های مروارید درخشان یکی از محبوب ترین گوشواره‌ ها برای اکثر خانم‌ ها است.

8) ست گوشواره و دستبند

هیچ چیز مانند الماس کلاس و لوکس بودن هدیه را نشان نمی دهد. گوشواره‌ های الماسی نه تنها از نظر ظاهری خیره کننده هستند، بلکه می‌ توانند با هر لباسی، صرف نظر از مناسبت، پوشیده شوند.

دستبند ها راهی مطمئن برای القای زرق و برق به استایل زنانه هستند. شما می‌ توانید از بین انواع مختلف دستبند مانند دستبند حلقه‌ ای، دستبند زنجیری، دستبند مهره ای و… انتخاب کنید. دستبند هایی که با الماس و سنگ‌ های قیمتی تزئین شده‌ اند، تکه‌ هایی هستند که هر زنی آرزوی داشتن آن را دارد.

9)جواهرات سنگ تولد

جواهرات سنگ تولد، چه انگشتر باشد و چه گردنبند آویز، که مخصوص ماه تولد مادر، همسر، دوست یا همکار شماست، هدیه‌ ای متفکرانه خواهد بود که او تا آخر عمر از آن استفاده خواهد کرد.

جواهرات زیبای سنگی دوست‌ داشتنی در رنگ‌ های زیبا نه تنها چشم‌ نواز هستند، بلکه حس شخصی‌ سازی را نیز به همراه دارند.

10) زیورآلات دارای شکل خاص

عشق و محبت بی پایان خود را با ارائه جواهرات قلبی شکل به عنوان هدیه روز مادر ابراز کنید. زنان گل‌ ها را به هر شکلی دوست دارند. چرا به او گل هایی هدیه نمی دهید که هرگز محو نشوند؟

جواهرات به شکل گل راهی عالی برای شکوفایی احساس شماست. گوشواره‌ های یا آویز های گل نه تنها زیبا هستند، بلکه مطمئناً هر بار که آن ها را می‌ پوشند، جلوه زیبایی به او می‌ دهند.

جواهرات طلا یکی از گزینه‌ های کلاسیک است که باید همیشه به مادر یا همسر شما حس خوبی بدهد. اگر به طلای ساده علاقه ندارید، همیشه می‌ توانید سنگ رنگی مورد علاقه خانم خود مانند توپاز، گارنت یا سنگ تولد را اضافه کنید که او را خوشحال می‌ کند.

خاص ترین هدیه برای روز مادر

نکاتی که هنگام خرید هدیه روز مادر باید در نظر داشته باشیم

ممکن است کلیشه‌ ای به نظر برسد، اما هیچ چیز نمی تواند بهتر از در نظر گرفتن ویژگی‌ های خاص برای کادوی خانم‌ ها باشد.

اکثر خانم‌ ها کادو هایی را دوست دارند که به زیبایی شخصیت بی نظیر و سبک متمایز آن ها را منعکس می‌ کند. بنابراین، ممکن است بخواهید هنگام انتخاب هدیه برای زن یا مادر خود که برای همیشه دوستش دارد، او را غافلگیر کنید.

  1. مشکلات را حل کنید

یکی از بزرگ ترین اشتباهاتی که ما هنگام خرید هدیه برای دیگران مرتکب می‌ شویم این است که فکر می‌ کنیم دادن چیز های بیشتر باعث خوشحالی آن ها می‌ شود.

اما در مورد نحوه انتخاب هدیه، مشکلی در زندگی گیرنده خود پیدا کنید و با سخاوت خود آن را حل کنید.

مثلاً برای یک رویداد دو نفره هزینه کرده و با یک مهمانی یا گردش او را غافلگیر کنید. کار های خانه را برون سپاری کنید؛ برای وعده‌ های غذایی یا خدمات خشکشویی در منزل به آن ها کارت هدیه بدهید.

  1. گیاهان زنده را هدیه بدهید، نه گل مصنوعی!

برای از خود گذشتگی، یک استراتژی بهتر برای نحوه انتخاب هدایا، خرید هدایای کاربردی است که ماندگار هستند. به عنوان مثال با خرید گل‌ های مصنوعی ممکن است از مزایای کمتری بهره مند شوید، اما یک گیاه زنده بسیار ارزشمند تر خواهدبود.

  1. لازم نیست زیاد متفکر باشید

به عنوان هدیه دهنده، ما می‌ خواهیم نشان دهیم که چقدر کسی را می‌ شناسیم. اما می‌ دانید چه کسی حتی بهتر از شما گیرنده را می‌ شناسد؟ بله… خود او! بنابراین با کمی تحقیق در مورد علایق مادرتان، یک هدیه روز مادر خوب برایش تهیه کنید.

مادران به گفتن این جمله معروف هستند: «من هر آنچه که نیاز داشته باشم را دارم. فقط همراهی تو و خوشختی‌ ات برای من کافی است.»

ما این جمله را اشتباه تعبیر می‌ کنیم. در واقع می‌ توان چنین تعبیری داشت: “بهتر است در مورد هدیه من خلاقانه عمل کنی تا به من نشان بدهی که چقدر دوستم داری.”

  1. هدیه ی مفیدی بدهید

مطالعات نشان می‌ دهد که مردم اگر کالای مفیدی را به عنوان هدیه دریافت کنند، ارزش بیشتری برای آن قائل هستند تا اینکه آن را در یک گوشه از خانه رها کنند، زیرا تازگی از بین می‌رود، اما احساسات نه.

برای مثال، اگر تجربه‌ ای مانند ثبت نام کلاس آشپزی یا یک سفر برای تعطیلات آخر هفته را خریداری می‌ کنید، بسیار برای مادرتان ارزشمند خواهد بود، زیرا علاوه بر متفاوت بودن، به دانسته‌ های او نیز اضافه می‌ کند و روز های شادی را برایش رقم میزند.

  1. هدیه را شخصی کنید

شخصی سازی بدان معناست که نام یا چهره او را روی یک تابلو، تکه چوب دکوری و… هک کنید. این نوع شخصی سازی منحصر به فرد بودن هدیه روز مادر را افزایش می‌ دهد.

همچنین، هر زمان که دیگران در مورد آن بپرسند، گیرنده شما و مناسبت خاصی را که با هم جشن گرفته‌ اید را به یاد می‌ آورد.

سخن پایانی

انتخاب یک هدیه منحصر به فرد برای خانم خود برای جشن گرفتن روز مادر یا روز زن مطمئناً شما را به شخص مورد علاقه او در این دنیا تبدیل می‌ کند. اما اگر تصور جواهر فروشی‌ های شلوغ شما را به فکر وادار می‌ کند، نگران نباشید.

شما می توانید از فروشگاه اینترنتی آویز گالری طیف گسترده ای از زیورآلات معاصر را بررسی نمایید. چه هدیه‌ ای محبت آمیز برای مادرتان باشد یا یک هدیه شیک برای عشق شما یا به نشانه قدردانی از همکارتان، مطمئناً سبک دلخواه خود را پیدا خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *