خرید انواع اکسسوری جذاب برای آقایان | آویزگالری

10 اکسسوری جذاب و خفن برای آقایان

در این مقاله قصد داریم برای شما از انواع اکسسوری خفن و تاثیر آن بر تیپ و استایل شما صحبت کنیم تا بتوانید تیپی خفن و استایلی جذاب و منحصر به فردی در نوع خودتان داشته باشید.

اکسسوری‌های جذاب مردانه یکی از مهم‌ترین عوامل در تمایز و جذابیت یک استایل مردانه عادی و معمولی، و یک استایل جذاب و خاص است.

که استفاده از هرکدام می‌تواند جذابیتی در استایل شما ایجاد کند.

لباس‌ها و استایل‌ها و تیپ‌های مردانه در مقایسه با لباس‌ها و تیپ‌های  خانم‌ها از تنوع کمتری برخوردار می‌باشند و کلید ایجاد تنوع و جذابیت در استایل آقایان استفاده از اکسسوری‌های جذاب است. که هرکدام به نوعی جذابی را در اسایل شما نیز ایجاد می‌کند

خرید اکسسوری‌ مردانه شامل کیف دستی کمربند عطر فندک عینک افتابی  ساعت مچی، شال گردن، کیف پول،  دکمه سرآستین، جاسوئیچی، ، گیره کراوات، کراوات،  زنجیر مردانه  انگشتر مردانه  و… می‌شود.

در این مقاله ما قصد داریم تا شما را با مهم‌ترین و جذاب‌ترین استایل مردانه آشنا کنیم، با آویز گالری همراه باشید.

1- زنجیرهای مردانه

یکی از جذاب‌ترین اکسسوری‌ها در استایل مردانه استفاده از زنجیر مردانه است.

در اکسسوری های مختلف هر ساله زنجیر مردانه محبوبیت بیشتری نیز  پیدا می‌کنند. گردنبند زنجیری مردانه  یک وسیله جانبی ساده و شیک  است اما در عین حال سبک و اندازه  و مدل‌های های بی شماری دارد که هر کدام را می‌شود متناسب با تیپ و استایل خاص خود ست کرد.

البته استفاده از زنجیر مردانه  فقط برای استفاده روزمره و مهمانی های خودمانی و دوستانه و  باشگاه‌های ورزشی توصیه می‌شود.

با سبک ها و مهمانی ها و مجالس رسمی بهتر است از زنجیرمردانه در استایل مردانه استفاده نشود.

2- عینک آفتابی کلاسیک

عینک آفتابی هم مانند انگشتر مردانه ، زنجیر مردانه ،  خرید فندک و مانند خرید زیورالات مردانه  یکی از مهم‌ترین و چه بسا جذاب‌ترین‌های اکسسوری مردانه است که به خوشتی بودن و جذابیت مردانه دوچندان کمک می‌کند.

انتخاب درست و مناسب و با سلیقه عینک آفتابی اهمیت بسیار زیادی  دارد و شما می‌توانید در مقاله راهنمای خرید عینک  بر اساس فرم صورت خود  نحوه انتخاب درست آن را نیز یاد بگیرید تا بتوانید بهترین عینک را برای خود نیز انتخاب کنید.

هیچ چیز مانند یک عینک آفتابی نمی‌تواند چهره شما را مردانه و جذاب و گیرا کند.

عینک آفتابی یکی از جذاب ترین اکسسوری های مردانه | آویز گالری

استفاده از عینک آفتابی کلاسیک و مدرن  شما را به هنرپیشه‌های دوران طلایی سینما نیز شبیه می‌کند و تیپ و استایل شما را شیک‌تر و جذاب‌تر می‌سازد. استفاده از عینک هم می‌تواند به جذابیت شما کمک کند علاوه بر آن چشم شما از نور خورشید در امان است.

برای خرید بهترین عینک آفتابی، علاوه بر جذابیت و سیک بودن عینک استانداردهای ان را نیز در نظر بگیرید تا به چشمتان اسیبی نرسد.

3- کیف پول چرم

به همراه داشتن کیف پول چرم جز مهم‌ترین بخش از استایل مردانه شماست که نمی‌شود از داشتن ان صرف نظر کرد.

کیف پول چرم از جذاب‌ترین و مهم‌ترین اکسسوری‌های مردانه است و به همراه داشتن آن باعث مرتب‌ تر و شیک‌ تر دیده شدن شما نیز می‌شود.

کیف پول چرم باید با سایر اکسسوری‌های مردانه چرم از جمله کمربند و یا حتی فندک ست شود.

داشتن کیف چرم مانند سایر اکسسوری‌ها از جمله  انگشتر مردانه زنجیر مردانه خرید فندک و مانند خرید زیورالات مردانه به جذابیت استایل شما نیز کمکخواهد کرد

4- ساعت مچی مردانه استیل

داشتن یک ساعت مچی جذاب مردانه شما را فرد منظم‌ تر وشیک تری نشان می‌دهد.

از بین انواع ساعت مردانه توصیه می‌شود که حتماً یک ساعت مچی مردانه استیل داشته باشید.

ساعت مچی استیل خود را با سایر اکسسوری‌های فلزیتان مانند انگشتر مردانه و زنجیر مردانه نیز ست کنید.

ساعت مچی از جذاب‌ترین اکسسوری‌هایی است که استایل مردانه شمارا دو چندان جذاب‌تر می‌کند.

5- کمربند چرمی

استفاده از کمربند چرمی با هر تیپ و استایلی ضروری است. داشتن یک کمربند چرمی جذاب  اصل برای هر مرد شیک پوشی مهم و الزامی است که حتماً باید در استایل خود استفاده کند.

یک کمربند چرمی مشکی یا قهوه ای انتخاب کنید (البته بهتر است از هر کدام نیز یکی داشته باشید). از کمربندهایی استفاده کنید که بافت یکنواخت و ظریفی نیز دارند و سگک آن‌ها فلزی، ساده شیک  و بدون نقش و نگار نیزمی باشد.

کمربند خود را با سایر اکسسوری‌های چرمی خود از جمله با خرید فندک با روکش چرمی و کفش و کیف پول  ست کنید.

خرید انواع ست و اکسسوری پسرانه و مردانه | آویزگالری

6- کیف دستی مردانه چرم

کیف دستی چرمی مردانه یک اکسسوری همانند زنجیر ، انگشتر و سایر زیورآلات و بدلیجات مردانه است که می‌تواند وسیله مناسبی برای حمل و جابه جایی لباس و وسایل شخصی شما در طول مسافرت‌های کوتاه مدت باشد.

در واقع این کیف‌ها جایگزین مناسب و راحت و بی دردسر چمدان نیز می‌باشد.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که کیف دستی چرم خود را به رنگ قهوه ای و یا مشکی و یا ترکیبی از این دورنگ بخرید تا بتوانید به راحتی با استایل و لباس‌های خود نیز خود ست کنید.

7- دکمه سرآستین یک اکسسوری مردانه رسمی

استفاده از دکمه سرآستین به همراه کت و شلوار رسمی و شیک  با یک پیراهن سفید یک استایل رسمی درجه یک و بی نظیر را برای هر آقای خوش تیپ رقم میزند.

بهتر است که دکمه سرآستین را با اکسسوری‌های فلزی خود مانند انگشتر و زنجیر مردانه  نیز ست کنید و اگر از دستبند استفاده می‌کنید آن را با یک دست بند نقره‌ای شیک ست کنید.

8- شال گردن مردانه چهارخانه

در فصل پاییز و زمستان شال گردن و دستمال گردن مردانه از دیگر اکسسوری‌های مردانه شیک و پرکاربرد است.

این اکسسوری مردانه که بیشتر در فصول سرد سال نیز  استفاده می‌شود، می‌تواند ظاهر شما را بهتر و جذاب‌تر و نیزتکمیل  کند.

طرح‌های چهار خانه و شطرنجی از جمله الگو‌هایی است که  هیچوقت از مد نمی‌افتد و وجود چند رنگ در آن باعث می‌شود به راحتی با سایر لباس‌ها ست شود.

استفاده از شال گردن‌های شطرنجی و چهارخانه به رنگ سفید و سیاه و قرمز به شما ظاهری مدرن وشیک و استفاده از رنگ‌های سبز و آبی به شما نیز  ظاهری کلاسیک می‌دهد.

می‌توانید درفصول گرم سال به جای شال گردن می‌توانید از دستمال گردن استفاده کنید.

9- دستکش چرمی مردانه

از دیگر اکسسوری‌های جذاب و کامل کننده تیپ و استایل مردان جذاب و خوش پوش، استفاده از دستکش چرمی است.

دستکش‌های چرمی جذاب  در مقایسه با دستکش‌های پشمی هم رسمی‌ تر و هم جذاب‌ تر  است و باید با سایر اکسسوری‌های چرمی از جمله کمربند نیز ست شود.

استفاده از اکسسوری‌های از جمله دستبند مردانه ، زنجیر و انگشتر مردانه مردانه می‌تواند تفاوت زیادی در تیپ و استایل شما  نیز ایجاد کند و ظاهری متفاوت و جذاب را به شما بدهد.

استفاده از اکسسوری‌های معرفی شده در این مقاله هیچ گاه از مد نمی‌افتد و بنابراین از  خرید آن‌ها پشیمان نمی‌شوید و در عین حال مقرون به صرفه است.

خرید انواع مدل های انگشتر مردانه و پسرانه | آویز گالری

10-انگشتر مردانه

اگر متاهل هستید که حلقه به همراه ساعت استیل می‌تواند یک استایل فوق العاده شیک و جذاب برای شما باشد اگر مجرد هستید ما به شما انگشترهای مردانه را پیشنهاد می‌کنیم خرید زیورالات مردانه از جمله انگشتر و دستنبد و زنجیر مردانه به زیبایی استایل شما کمک می‌کند.

سخن اخر

در انتهای کار  باید از زیبایی و خوش فرم بودن تمام اکسسوری ولوازم جانبی‌های خود نیز مطمئن شوید.

همین امروز تمام اکسسوری و زیورالات  خود را مرور کنید و ببینید که آیا انها قابل استفاده هستند و یا نیاز به تعویض شدن و یا تجدید شدن هستند یا خیر؟

کیف‌هایی که استفاده می‌کنید شکل و شمایل مناسب و خوبی دارند یا به کیف‌های جدیدی نیزنیاز دارید؟

آیا کیف پول شما تمیز و منظم و سالم است و آیا متناسب با نیازها و استایل شما هست یاخیر؟

تمامی آن هارا بررسی کنید و به فکر بهبود هر یک از آنها در صورت نیاز باشید، زیرا اکسسوری‌های مردانه تمام آن چیزی است که یک مرد خوش تیپ و خوش استایل و خفن نیز به آن نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *