معرفی جدیدترین مدل های دستبند دخترانه | آویز گالری

معرفی انواع مدل های دستبندهای دخترانه فانتزی و شیک

استفاده از دستبند دخترانه فانتزی و مهم‌ تر از آن، شناخت این دستبندها به منظور خرید مناسب‌ ترینشان، از جمله ملزومات مهم و کاربردی است.

امروزه توجه به مد و زیبایی به شدت افزایش یافته و مردم که بیشتر آنان از بانوان و دختران هستند، به دنبال راه‌ های زیادی به  منظور افزایش میزان زیبایی خود و شیک پوش بودن خود هستند.

یکی از مواردی که در سال‌های اخیر جزئی از زیورآلات زیبا و جذاب برای دختران و بانوان شده است، دستبندهای شیک هستند.

بنابراین آویز گالری در این مطلب، انواع دستبند دخترانه را معرفی کرده و مطالبی را در ارتباط با خرید بهتر و مناسب‌ تر این دستبند ها ارائه به شما ارئه خواهد کرد .

جنس بدنه دستبند زنانه

از جمله مهم‌ ترین و تأثیرگذارترین پارامتر ها در انتخاب یک دستبند دخترانه فانتزی، جنس آن است. مخصوصاً جنس بدنه دستبند، به شدت حائز اهمیت است.

در بازار دستبندهای فانتزی دخترانه مختلفی با جنس‌های متنوع وجود دارند. از جمله این موارد می‌توان به نوع چرم، طلا، نقره و غیره اشاره نمود.

هر چند دستبند طلای زنانه بسیار گران قیمت است، اما می‌ تواند به عنوان بهترین انتخاب در نظر گرفته شود.

اگر بخواهیم پیشنهاد مناسبی ارائه دهیم، دستبندهای نقره و چرمی خریدنی هستند.

طرح و ظاهر دستبند دخترانه

پیشنهاد تهیه و خرید انواع دستبند دخترانه فانتزی با طرح‌ های شیک و مدرن برای دخترانی که به دنبال استایل‌ های ویژه و جذاب هستند، است.

اگر قصد دارید ظاهری متفاوت داشته باشید و تأکید بیشتری بر روی دستبندتان دارید، پیشنهاد ما خرید یک دستبند ساده است.

به عنوان مثال، دختر خانم‌ ها می‌ توانند از انواع مختلف دستبندهای دخترانه فانتزی نگین دار و البته نوع شیک آن برای خود استفاده نمایند.

بعضی از افراد، دستبندهای دارای پلاک را نیز مورد مناسبی می‌دانند.

خرید دستبند دخترانه

اشاره گردید که از جمله موارد جذاب و متنوع که دختران علاقه شدیدی به آن دارند و خیلی تمایل به تهیه آن نشان می‌دهند، انواع مختلف النگو و دستبند است.

این دسته از بدلیجات دخترانه دارای مدل‌های بسیار مختلفی هستند که در جنس‌ های بدنه متنوعی قابل تهیه شدن می‌باشند.

خرید دستبندهای دخترانه فانتزی ممکن است در حالت تنظیم شده با گوشواره یا با گردنبند و حتی به صورت جداگانه و مجزا باشد.

با توجه به اینکه این دسته از زیورآلات دارای تنوع زیادی هستند، افراد علاقه‌ مند به این چنین مدل هایی، به منظور خرید خود با سلیقه‌ های متنوعی روبرو مواجه خواهند شد.

خرید دستبند های دخترانه

خرید انواع مدل های دستبند دخترانه شیک و خاص در فروشگاه اینرتنی آویز گالری

 فانتزی در بسیاری از مراکز بازار و حتی در بعضی جواهرفروشی ها امکان پذیر است.

مزایای این نوع خرید این است که کاربر قادر خواهد بود رنگ‌ها و مدل‌های مختلف دستبندهای دخترانه فانتزی را مشاهده کرده و مدلی که مورد پسند خودش است را انتخاب کرده و سفارش دهد.

البته خرید حضوری نیز دارای مزایایی است که می‌توان به لمس فیزیکی دستبند اشاره نمود.

انواع مدل های دستبند دخترانه

دستبند مهره‌ای دخترانه

از جمله سنگ‌های فانتزی محبوب دختران، سنگ صدفی مات است. این نوع سنگ با فراوری انواع مختلف پودرهای سنگ ایجاد می‌گردد.

به دلیل اینکه در سنگ‌های فانتزی مات، شکل و جلوه‌های متنوعی به کار رفته است، این عامل دلیلی برای جذب طرف‌داران زیادی به سمت خود شده است.

البته سادگی و جذابیتی که این دستبندها دارند در کنار زیبایی ویژه آن‌ها باعث شده است که خیلی از افراد قادر باشند از این نوع دستبند مهره‌ای در مراسمات مختلف استفاده کنند.

نکته مهمی که وجود دارد این است که سایز دستبند مورد نظر، متناسب با نوع ساخت آن کاملاً متغیر و بین بازه‌های مختلف متنوع است.

میزان قطر داخلی دستبندها ممکن است از چهار تا ۸ سانتی متر متغیر باشد.

ویژگی مهمی که این نوع دستبند دارد، دست دوز بودن آن به صورت کامل است و در ساخت آن، هیچ‌گونه ماشین آلات صنعتی به کار نرفته است.

دستبند دخترانه اسپرت طرح فلش

جنس بدنه این نوع دستبندها از سنگ است. نحوه بسته شدن این نوع زیورآلات به صورت گره‌ای بوده و ابعاد آن به صورت ده در ده سانتی متر است.

معمولاً وزن این دستبندها در حدود ۱۴ گرم بوده و جنس سنگ بکار رفته نیز از نوع جدید است.

این دستبند در رنگ‌های مختلف طلایی، دودی و حتی نقره‌ای قابل تهیه کردن است. قطر این دستبند تقریباً چیزی بین ۵ الی ۷ سانتی متر است کاربر قادر خواهد بود به وسیله گره‌ای که دستبند دارد، سایز آن را به مقدار دلخواه تغییر دهد.

همچنین این دستبند ضد حساسیت بوده و هیچ‌ گونه حساسیت را در پوست شخص ایجاد نخواهد کرد.

علاوه بر این، همانند مورد قبلی معرفی شده، این دستبند نیز کاملاً دست ساز است.

شاید برای شما هم جالب باشد: روش های تمیز کردن نقره در منزل

دستبند دخترانه چرمینه طرح یوونتوس

مهم‌ ترین ویژگی که این نوع از دستبندهای دخترانه فانتزی دارد، چرم استفاده شده در ساختار آن است.

به عبارت دیگر چرم گاوی اصل که به طور اختصاصی دباغی گردیده شده است، در این محصول به کار رفته است. این چرم گاوی دارای قابلیت حک انواع نوشته‌ها، امضا، لوگو و موارد دیگر با بیشترین کیفیت و وضوح بالا است.

قابلیت مهم آن این است که لوگوهای حک شده بر روی آن، هیچ وقت با گذر زمان از بین نخواهند رفت.

چرم خاص به کار گرفته شده در این دستبند، علاوه بر قابلیت اشاره شده، جلوه شیک نیز به این دستبند داده است.

این دستبندها می‌ توانند برای افرادی که تمایل دارند لوگو یا مارک گروه یا شرکت خاصی را همواره در کنار خود داشته باشند گزینه مناسبی است.

دستبند چرمینه اسپرت در جعبه‌های مختلفی برای کاربران ارسال می‌گردد تا این افراد بتوانند دستبندهای خریداری شده را به دوستان و نزدیکان خود هدیه دهند. وزن این نوع دستبند تقریباً 10 گرم بوده و نحوه بسته شدن آن به صورت پینی است.

معرفی خاص ترین و فانتزی ترین مدل های دستبند دخترانه | آویز گالری

دستبند چرم دیاکو

جنس این نوع دستبند از چرم طبیعی یعنی چرم مرغوب گاوی است. این محصول نیز همانند سایر دستبندهای اشاره شده، کاملاً به صورت دستی طراحی و تولید شده است.

در طراحی این دستبند، کیفیت کار بسیار زیاد است. نوع قفل این دستبند سگکی ساده بوده و قابلیت تغییر سایز نیز دارد.

هر دو روی این دستبند از چرم طبیعی ساخته شده است. طول دستبند تقریباً ۲۴ سانتی متر بوده و چرم آن با دوام است.

دستبند دخترانه اسپرت

این دستبند با طرح مروارید در کنار یک زنجیر طلایی است. طراحی که این دستبند به خود دیده است کاملاً زیبا و دست ساز بوده و شدیداً مورد پسند جوانان به خصوص دختران است.

خریداران این نوع از دستبند ها می‌ توانند دستبند را به عنوان یک هدیه جذاب و شیک به عزیزانشان هدیه دهند.

جدا از شیک بودن و جذابیت این دستبند، طرح مرواریدی که بر روی آن قرار دارد، دارای خواص روحی و روانی نیز است و استفاده از این دستبند با طرح مروارید سبب تعادل انواع احساسات در بدن خواهد شد.

بنابراین جنس دستبند مذکور از فلز بوده و نحوه بسته شدن آن به صورت مکانیکی است. طول حدودی دستبند را ۲۵ سانتی متر در نظر گرفته‌اند.

جنس آویزی که در آن به کار رفته است، از فلز بوده ولی جنس پلاک، استیل می‌باشد.

شاید برای شما هم جالب باشد: زیبا ترین مدل های گوشواره میخی دخترانه

دستبند دخترانه نگین دار

طراحی این دستبند فانتزی کمی با موارد قبلی اشاره شده متفاوت است. این دستبند با استفاده از چند نوع سنگ کریستالی طراحی شده است.

علاوه بر این، آبکاری طلایی که بر روی این دستبند صورت گرفته است، جلوه و زیبایی ویژه‌ای را به آن بخشیده است.

جنس این نوع از دستبندهای فانتزی دخترانه، پلاستیکی بوده و نحوه بسته شدن آن ساده است. طول ۲۰ سانتی متری را برای آن در نظر گرفته‌اند.

این نوع از دستبندهای شیک و زیبا در کشور ایران تولید می‌شوند.

دستبند دخترانه لاچو

یکی دیگر از محصولات معروف و پرطرف‌دار، دستبند دخترانه لاکچری طرح بهاره کد ۲۰۱۹ است. این محصول از نوع زیورآلات مخصوص برند لاچو است که در ساختار آن از سنگ‌های مختلف مانند لاوا و هماتیت استفاده شده است.

آویزه‌ های به کار رفته در این نوع دستبند از جنس برنزی هستند. این محصول نیز کاملاً دست ساز بوده و به هنگام بسته بندی با هولوگرام برند لاچو  عرضه می‌گردد. جنس این نوع از دستبندها برنزی، پلاستیک یا سنگ است.

دستبند اسپرت وارک

وزن این دستبند دخترانه ۳۰ گرم بوده و جنس آن معمولاً از استیل یا چرب است. باید دقت کرد که این دستبند نیز از جمله دستبندهای دارای قفل مخصوصاً قفل از نوع سگکی ساده است.

بنابراین دستبند اسپرت وارک قابلیت تغییر سایز به وسیله قسمت قفل مذکور را دارد. رنگ آن کاملاً ثابت بوده و ضد حساسیت برای پوست است.

شرکت تولیدی وارک از جمله شرکت‌ هایی است که با بهره گیری از مواد استاندارد و مهم‌ تر از همه، استفاده از چرم‌ های مرغوب و اصل، در حال تولید دستبندهای مخصوص و مناسب است.

جمع بندی

دستبند های فانتزی دخترانه که امروزه دارای انواع مختلف با جنس بدنه‌ های متنوع و حتی با رنگ های متفاوت هستند، به شدت مورد استفاده دختران و بانوان قرار می‌گیرند.

مخصوصاً استفاده از این دستبندها در مراسمات بسیار دیده می‌شود.

بنابراین در این متن سعی شد علاوه بر اشاره به نکات مهم در خرید دستبند دخترانه فانتزی (مانند توجه به جنس بدنه، طرح و ظاهر و …)، به تعدادی از محصولات پرطرف‌دار و شیک و جذاب اشاره نموده و ویژگی‌های آنها را تا حد اختصار بیان کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *