خاص ترین و ناب ترین ایده ها برای کادو ولنتاین | آویز گالری

برای خرید کادویی ولنتاین چی بخرم؟! + ایده های ناب و خاص

از مهم‌ ترین روزها در تقویم  احساسی دنیا روز ولنتاین است. در روز ولنتاین کسانی که یکدیگر را دوست دارند، با دادن کادو و جملات عاشقانه این روز را جشن می گیرند.

این روز فقط مختص عاشقان نیست، در این روز می توانید به کسی که دوستش دارید مانند پدر یا مادر همسر و غیره کادو بدهید و این روز را به او تبریک بگویید.

آویز گالری در این مقاله به تاریخچه ی روز ولنتاین و ایده های نابی در مورد خرید کادویی ولنتاین می پردازد

تاریخچه ولنتاین از ابتدا تا به امروز !

افسانه مشهوری برای تاریخچه پیدایش ولنتاین وجود دارد. بر اساس این افسانه، امپراطور رم معتقد بود که مردان جنگجوی مجرد، هیچ وابستگی به همسر و فرزند خود ندارند، و بهترین عملکرد را دارند، پس ازدواج را برای آنان ممنوع کرد.

در این بین کشیشی بنام《ولنتاین》، مخفیانه دختران و پسران را به عقد هم در می آورد.

امپراطور که از این ماجرا باخبر می شود والنتین را به زندان می اندازد و سپس در ۱۴ فوریه آن را اعدام می کند.

و بعضی هم معتقد هستند که والنتین در زندان با دختر نابینای زندانبان آشنا می شود و به خاطر عشق زیادش به دختر نابینا، چشم دختر بینا می شود.

پس از اعدام والنتین، او به عنوان نماد عشق شناخته می شود. و هر سال مردم در ۱۴ فوریه، روز عشق یا روز ولنتاین را محترم می شمارند.

اگرچه روز ولنتاین یک آیین خارجی است، اما ایرانی‌ ها هم این روز را جشن می‌گیرند.

طبق آمار هر سال در جهان به مناسبت روز ولنتاین بیشتر از یک میلیارد کارت تبریک رد و بدل می‌شود. کارت‌های تبریکی که همراه با یک جعبه‌ شکلات و با طرح قلب و گل‌ هایی که نشانه عشق هستند، خریداری می‌ شوند.

کادویی ولنتاین

کادویی ولنتاین نشانه ای برای ابراز علاقه و عشق شما است. کادو هایی که در روز ولنتاین به کسی که دوستش دارید هدیه داده می شود، به معنی دوست داشتن و قدردانی از عشق و علاقه طرف است.

کادو بهانه ای برای ساختن خاطره ای ماندگار از روز عشق است.

در این روز همین که با رفتارتان به طرف ثابت می کنید که چقدر دوستش دارید زیباترین و لاکچری ترین کادو ولنتاین برای شریک عاطفی شماست.

انرژِی عشق اندازه ی مشخص ندارد و بی نهایت است. کادویی ولنتاین بیشتر شامل باکس هدیه، شکلات های زیبا، خرس قرمز، عروسک، کارت تبریک، گل رز قرمز و غیره است.

هر چقدر به این روز نزدیک می شوید ذهنتان برای خرید کادو مناسب درگیر می شود.

انتخاب کادویی ولنتاین برای دختر ها کار زیاد سختی نیست. با شناخت کم  به طرف مقابلتان به آسانی می‌توانید کادویی را انتخاب کنید که صد در صد با دیدن آن خوشحال می‌شود.

برای روز ولنتاین کادو چی بخریم؟

از قرن ها پیش تا به امروز شکلات، به عنوان کادویی ولنتاین محسوب می شود. در قدیم پخت شکلات نشانه ای از عشق و علاقه بود.

امروزه برند های شکلاتی مخصوص و ویژه و انواع شکلات های خوشمزه، یک گزینه مناسب برای خرید کادو است.

در این روز بازار پر از خرس‌ های پشمالوی قرمز و شکلات می‌شود، و شما نباید فکر کنید برای کسی که دوستش دارید باید همین کادو را بخرید.

این کادو برای خانمی که بین ۱۸ تا ۲۵ سال سن دارد خیلی جالب و دوست داشتنی است، ولی برای کسانی که سنشان از  ۳۵ سال بیشتر است، چندان جالب نیست.

  • در خرید کادو باید خلاقیت به خرج بدهید.

افراد زیادی هستند که ترجیح‌ می‌دهند، کادویی ولنتاین ساده‌ای، مانند یک شاخه گل رز قرمز، یک شام عاشقانه، یک خرس پشمالوی قرمز، یک نامه عاشقانه بگیرند و بر خلاف عده دیگری، عاشق باکس هدیه هستند. باکس هدیه، جعبه‌هایی پر از شکلات، عروسک، شمع، گل و غیره هستند.

بهترین ایده برای خرید کادو ولنتاین

  • خرید گل برای ولنتاین

یکی از بهترین ایده ها برای خرید کادو ولنتاین برای دختران گل است.

خرید گل در روز ولنتاین شاید خیلی خلاقانه به نظر نیاید، ولی روشی موثر است برای نشان عشق و محبت خود به کسی که دوستش دارید.

حس خوب، زیبایی، عطر و لطافت و غیره چیز هایی هستند، که با خرید گل می‌ توانید هدیه کنید. گل رز قرمز گل عشق است، و یکی از پرطرفدار ترین گل ها است و می تواند گزینه مناسبی برای هدیه باشد.

برای این که جذاب تر بنظر برسد می توانید از باکس گل برای چیدن گل ها استفاده کنید. هر رنگ گل رز معنای خاصی دارند و باید در خرید گل به معنای آن ها هم توجه کنید.

خرید گل یکی از بهترین ایده های برای کادویی ولنتاین

معانی رنگ گل رز

  •  رز قرمز: یکی از پرطرفدارترین گل برای کادوی روز ولنتاین رز قرمز است. رز قرمز نماد عشق و زیبایی و کمال و احساسات است.
  • رز نارنجی: نارنجی روشن ، نماد زندگی، انرژی، شور و هیجان است. و از رنگ‌هایی مثل گلبهی هم برای صداقت یا شکرگزاری استفاده می‌شود.
  • رز زرد: گل رز زرد بیانگر دوستی، شادی و نشاط است. باکس گل رز زرد می‌تواند بیانگر محبت باشد.
  • رز سفید: گل رز سفید معانی مختلفی دارد که معنی آن پاکی، بی‌گناهی، لطف و فروتنی و غیره است. و البته این گل به دلیل اینکه از زمان های دور در عروسی ها محبوب بوده نشانگر آغاز عشق است. باکس گل رز سفید می‌تواند همین احساسات را به طرف انتقال دهد.
  • رز صورتی: گل‌های رز صورتی برای بیان مهربانی، ظرافت و زنانگی است. خرید باکس گل رز صورتی برای کادوی ولنتاین، عشق شما یا ابراز شادی شما را نشان می دهد.
  •  خرید خرس برای کادو ولنتاین

خیلی از افراد بر این باورند که خرس های پشمالو، با خود مهر و محبت و علاقه مندی خاصی را به همراه دارند.

شاید یکی از دلایلی که روز ولنتاین خرس هدیه می دهند این موضوع باشد. و از دلایلی که خیلی از افراد نشانه عشق را در خرس ها می بینند شاید جنس ساخت آن عروسک باشد.

بسیاری از این عروسک ها از جنس های پشمی، پنبه ای، پولیشی و نرم و با لطافت هستند. خیلی از افراد مخصوصا دختر ها  از لم دادن بر روی آن ها آرامش عجیبی احساس می کنند.

خرید خرس برای کادو ولنتاین | آویز گالری

  • خرید شکلات برای کادوی ولنتاین

شکلات‌ ها جزء یکی از پرطرف‌ دارترین خوراکی‌ های جهان هستند، که هم دخترها و پسرها آن را دوست دارند.

خیلی وقت است که افراد شکلات ولنتاین را از مهم‌ ترین قسمت‌های کادوی ولنتاین می شناسند.

کمتر کسی پیدا می شود که شکلات را دوست نداشته باشد، و تنوع شکلات‌های ولنتاین آن‌ قدر زیاد است که برای هر کس طبق سلیقه‌ اش می‌ توانید شکلات خریداری کنید.

شکلات‌ های ولنتاین را می توانید در باکس هدیه قرار دهید، که طرف مقابل را خوشحال و سوپرایز کنید.

  • خرید شمع برای ولنتاین

شمع نشانه احساسی‌ ترین لحظات عاشقانه در زندگی دو زوج است. شمع‌ ولنتاین طرح های زیبایی دارد که چیدمان شمع جذابیت را به مکانی می دهد که دو طرف در آنجا همدیگر را ملاقات می کنند.

  • خرید لباس و اکسسوری برای ولنتاین

اگر علاقه ای به خرید کادوی تکراری ندارید، می‌توانید برای کسی که دوستش دارید لباس یا اکسسوری مورد علاقه آن را بخرید.

اکسسوری از بهترین مورد کادو ولنتاین برای پسران است. و زیور آلات و بدلیجات دخترانه مانند گردنبند، گوشواره و دستبند هم بهترین کادو برای دختران است.

  • خرید عطر برای کادوی ولنتاین

از زیباترین کادوهایی که می توانیم برای کسی که دوستش داریم، بخریم عطر است.

بو از زندگی احساسی‌ جدایی ناپذیرند. عطر برای کادوی ولنتاین جنبه‌ ی اساسی روح انسانی را به عشق و دوست داشتن ما متصل می کند.

عطر ها و بو های خوب به بخشی از خاطرات زیبای ما تبدیل می‌شوند.

خرید عطر که بیشتر از هر چیز به احساسات و روحیات طرف مقابل مربوط می شود، سخت به نظر می‌ رسد اما نشانگر توجه زیاد ما به احساسات و عواطف او است.

اگر شما یک عطر دوست‌ داشتنی برای کسی می خرید باید به سلیقه و شخصیت طرف مقابل توجه کنید.

  • خرید باکس هدیه برای ولنتاین

اگر می خواهید یک کادوی خاص برای کسی که دوستش دارید بخرید، باکس ولنتاین بهترین انتخاب است.

باکس ولنتاین یک جعبه کادوی خاص و پر از هدیه های عاشقانه و زیباست. و اینکه چه هدیه‌هایی را در باکس کادو عاشقانه قرار دهید به سلیقه شما بستگی دارد.

خرس های کوچک عاشقانه و شکلات و تزئینات فانتزی از پرطرفدارترین کادو های روز عشق هستند.

باکس هدیه ی روز عشق ، یک مجموعه هیجان انگیز عاشقانه است، و طرف مقابل را سورپرایز می کند.

اگر یک کادوی کوچک را بدون هیچ بسته بندی و تزئینی کادو بدهید، هیچ جذابیتی برای طرف ندارد. ولی اگر هدیه کوچک را در داخل باکس قرار دهیم، و با شکلات و تزیینات دیگر تزیین کنیم، یک کادوی لاکچری و جذاب را میتوانیم هدیه دهیم.

بنابراین باکس کمک می کند که با کمترین هزینه شریک زندگیتان را خوشحال کنید.

بهترین باکس برای کادو ولنتاین

امروزه تنوع کادوی روز عشق بسیار زیاد است، که انتخاب خیلی سخت می شود. در تهیه باکس باید به چند نکته دقت کنیم.

کادو ما باید با سلیقه طرف مقابل مطابقت داشته باشد. برای مثال اگر رنگ مورد علاقه عشقتان صورتی است، می‌توانید کادو را با تم رنگی صورتی تزئین کنید، که هدیه شما را به بهترین کادو ولنتاین تبدیل می‌کند.

باکس ولنتاین خوش رنگ و زیبا به همراه تزئینات فانتزی جلوه کادو شما را چند برابر می‌کند.

باکس هدیه ی روز عشق از اکسسوری‌ ها و تزئینات فانتزی کوچک مثل انواع جاکلیدی عروسکی ، کپسول عشق، عروسک های کوچک، شکلات، نوتلا و غیره استفاده کنید.

ممنون که تا انتهای این مطلب با آویز گالری همراه بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *