جدید ترین و ترند ترین مدل های حلقه و انگشتر دخترانه در سال 2022 | آویز گالری

جدیدترین مدل‌های انگشتر دخترانه در سال 2022

زیورآلات و بدلیجات در هر طرح و مدلی که باشند زیبا هستند. چراکه ظاهر افراد را از سادگی در می‌ آورند و به آن‌ ها جلوه بیشتری می‌بخشند.

اما با توجه به نوآوری‌های تازه در این عرصه، ترندهای هر سال با سال‌های قبل متفاوت است.

در سال 2022 مدل‌هایی جدید و زیبا از انگشتر دخترانه ارائه شد که توجه همه را جلب نمود. در این مقاله آویز گالری قصد دارید به معرفی ترندهای انگشتر دخترانه جدید و جزئیات آن‌ها بپردازد.

ترندهای انگشتر دخترانه جدید

  • انگشتر مروارید

انگشتر مروارید همواره محبوب است اما مدل آن نیز بسیار مهم است. امسال انگشترهایی که با دو یا چند نگین مروارید ساخته شده‌اند بسیار پرطرفدار و ترند بودند.

این مدل‌ها اغلب با نقره یا طلای سفید طراحی می‌شوند و جذابیت بسیار زیادی دارند.

  • نگین امرالد

به طور کلی سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی را می‌توان به روش‌های مختلف برش داد. برش امرالد نیز یکی از زیباترین و محبوب ‌ترین آن‌هاست.

در سال 2022 این نوع برش بسیار ترند است و محبوبیت بسیاری دارد.برندهای مشهور نیز طرح‌هایی از آن را عرضه کرده اند.

  • انگشتر زنجیری

انگشترهایی که از به هم پیوستن دانه‌های درشت و ریز زنجیر به دست آمده‌ اند بسیار زیبا هستند.

خصوصا از این نظر که ظاهر آن‌ها متفاوت و بسیار استثنایی است. اگر می‌خواهید یک اکسسوری خاص و بی‌ نظیر داشته باشید حتما این گرینه را امتحان کنید. بهتر است رنگ‌های طلایی و زرد آن را تهیه نمایید.

انواع انگشتر و حلقه زنجیری | آویز گالری

  • انگشتر کلاسیک

طرح‌های کلاسیک همواره پرطرفدار هستند. به این خاطر که سادگی و شیک بودن آن‌ها همیشه جلب توجه می‌نماید.

این مدل‌ها یا بی نگین هستند و یا با یک نگین بسیار درخشان خودنمایی می‌کنند.بسیاری از افراد مشهور از این انگشترها برای خود تهیه مینمایند.

انواع انگشتر دخترانه

  • انگشتر طلا ساده

یک انگشتر دخترانه ساده و زیبا همواره جذابیت خاص خودش را دارد. به همین خاطر است که از گذشته تا کنون مدل‌های ساده محبوب بوده‌اند.

اگر می‌خواهید اکسسوری داشته باشید که با زیورآلات و بدلیجات دگیرتان ست شود حتما از این گزینه استفاده نمایید. همچنین بهتر است نمونه‌های ظریف آن را انتخاب کنید.

  • انگشتر با نگین درشت

طرح‌هایی که با نگین درشت و چشمگیر ساخته می‌شوند بسیار زیبا هستند. علت این امر درخشش و جذابیت بسیار زیبای سنگی است که در ساخت آن به کار رفته است.

در اینجا بهتر است تزیینات اطراف سنگ به حداقل برسند و از فلزات باکیفیت استفاده شود.

  • انگشتر دو نگین

درست است که مدل تک نگین بسیار محبوب‌ تر است اما مدل‌های دو نگین هم بسیار جذاب هستند. خصوصا اگر به زیورآلات خاص و استثنایی علاقه داشته باشید.

این طرح بسیار زیبا و متفاوت است و می‌تواند با دو نگین در دو رنگ طراحی گردد. انتخاب این امر بیشتر به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد.

  • انگشتر تمام سنگ

اگر می‌خواهید حلقه‌ ای بسیار چشمگیر و جذاب داشته باشید مدل‌های تمام سنگ را از یاد مبرید. این زیورآلات زیبایی به خصوصی دارند و با سنگ‌های درخشنده و خاص توجه همه را جلب می‌کنند.

همچنین بهتر است انگشتری با رنگ خنثی تهیه کنید تا درخشش آن بیشتر به چشم بیاید.

خرید انواع حلقه و انگشتردخترانه و زنانه در مدل های نقره و استیل | آویز گالری

  • انگشتر طلا گل

یکی از زیباترین طرح‌ ها برای هر خانم طرح گل است. خصوصا اگر این طرح زیبا با فلز درخشنده و قیمتی طلا به تصویر کشیده شود.

اگر شما هم می‌خواهید انگشتری جذاب و بسیاری زیبا داشته باشید حتما به مدل‌های اینچنینی توجه نمایید.

به طور کلی گل از گذشته تا کنون نماد زیبایی و ظرافت بوده است. پس چه چیزی بهتر از آن می‌ تواند به جذابیت خانم‌ها بیفزاید.

این مدل می‌تواند با تنوع بسیار بالا و در ابعاد مختلف ساخته شود. چراکه گل‌ ها نیز خود تنوع بسیاری دارند. همچنین در اینجا می‌توان از طرح‌های بسیار ساده و مینیمال نیز استفاده نمود.

این امر در خصوص طرح‌ های درشت‌ تر و شلوغ‌ تر نیز صادق است. در واقع شما با هر سلیقه‌ای که داشته باشید می‌ توانید انگشتر طلا گل مورد علاقه خود را انتخاب کنید. همین امر است که به محبوبیت این مدل افزوده است.

به علاوه اگر همراه شدن با مد برایتان با اهمیت است، لازم است بگویم که این طرح بسیار ترند است. خصوصا گل‌ های درشت و بسیار چشمگیر امروزه مد هستند و توسط برندهای مشهور طراحی می‌شوند.

اگر می‌خواهید یک اکسسوری بی‌نظیر و زیبا داشته باشید حتما از این مدل‌ها استفاده نمایید.

انگشتر نقره زنانه

یکی از محبوب ‌ترین و بهترین فلزات برای تهیه انگشتر زنانه نقره است. این فلز قیمتی بسیار جذاب با درخشش خاص و رنگ بی‌ نظیر خود از بهترین متریال‌ ها برای تهیه انواع اکسسوری است.

به همین خاطر است که بسیاری از افراد به خرید انگشترهای نقره زنانه علاقه نشان می‌دهند.

اما بسیار مهم است که این فلز زیبا با نگین‌ مناسب ست شود. به نحوی که از نظر ترکیب رنگ زیبا و ایده آل به نظر برسد.

نقره برای تهیه زیورآلات با نگین‌های پررنگ و به خصوص با تم بنفش و آبی بسیار مناسب است.به این خاطر که رنگ سنگ‌ها را به چشم می‌آورد.

درست برعکس طلا که ترکیبی نه چندان زیبا و متوازن می‌سازد. همچنین نقره به تنهایی و بدون نگین نیز بسیار چشم‌نواز است. به همین خاطر برای طراحی انگشترها و حلقه‌های ساده به کار می‌رود.

نکته‌ ای که در خصوص نقره بسیار مهم است کیفیت و ماندگاری آن می باشد. به نحوی که می‌ توان برای مدت بسیار طولانی آن را نگه داشت و از آن استفاده کرد.

همچنین می‌توانید آسوده خاطر باشید که این فلز زیبا هیچ حساسیتی برای دست شما ایجاد نخواهد کرد.

انگشتر دخترانه استیل

استیل نیز از دیگر فلزاتی است که برای تهیه انواع انگشتر کارایی دارد. به خصوص اگر بخواهید آن را قیمتی به صرفه‌ تر تهیه کنید. این فلز زیبا از نقره بسیار ارزان‌ تر است و به همین خاطر برای تهیه بدلیجات کاربرد دارد.

اگر شما هم می‌خواهید اکسسوری‌ هایی زیبا اما ارزان قیمت داشته باشید از استیل استفاده کنید.

این فلز نیز بسیار زیباست و رنگ آن به نقره شباهت دارد. به همین خاطر با انواع سنگ‌ ها نیز هماهنگ است و ترکیبی زیبا خلق می‌کند. به همین خاطر خرید انگشتر استیل یکی از بهترین گرینه‌ها برای تهیه انگشتر نگین‌ دار و بدون نگین است.

همچنین این فلز به علت داشتن رنگ ثابت به دیگر گزینه‌های مشابه ترجیح داده می‌شود. به همین علت برای تهیه بدلیجات باکیفیت و مناسب ایده آل است.

همچنین استیل نیز مانند نقره برای پوست حساسیت ایجاد نخواهد کرد و از این نظر قابل اطمینان می‌باشد. باید بدانید که این فلز نیز مانند همه فلزات نسخه‌های تقلبی دارد. پس برای تهیه زیورآلات باکیفیت و مناسب باید استیل اصل را تشخیص دهید.

خرید جدید ترین کالکشن های حلقه و انگشتر استیل دخترانه | آویز گالری

انگشتر چوبی

امروزه بسیاری از زیورآلات با استفاده از چوب تهیه می‌شوند. در نتیجه امکانات بسیاری نیز برای کاربرد خلاقیت در این زمینه فراهم است.

با حکاکی‌ های هنرمندانه می‌ توان زیباترین طرح‌ ها را به روی حلقه و انگشتر پیاده کرد. با این کار می‌توان اکسسوری‌ هایی زیبا و جذاب تهیه نمود.

همچنین باید بدانید که انگشترهای چوبی با کاربرد انواع سنگ نیز بسیار زیبا به نطر می‌رسند.

خصوصا اگر برای طبیعی‌ تر به نظر رسیدن کار از سنگ تراش نخورده استفاده شود.

البته در اینجا ترکیب رنگ از اهمیت بالایی برخوردار است. اما چوب با اغلب رنگ‌های نگین همخوانی خواهد داشت.

انگشتر چوبی از ترندهای محبوب این روزهاست. پس حیف است که یک نمونه از آن را تهیه نکنید!

چند نکته مهم در خرید انگشتر

اگر می‌خواهید انگشتری زیبا تهیه کنید که با استایلتان نیز همخوانی داشته باشد، حتما به این نکات توجه کنید:

  • تناسب میان رنگ نگین و رنگ فلز به کار رفته در حلقه بسیار مهم است.
  • در صورت عدم رعایت نکات ترکیب رنگ اکسسوری بسیار زشت خواهد شد. پس هنگام انتخاب به این نکته دقت نمایید.
  • لازم است تا به سایز انگشتر نیز دقت کنید چراکه این امر معمولا مورد غفلت قرار می‌گیرد. خصوصا اگر به صورت آنلاین به سفارش بدلیجات می‌پردازید.
  • اکسسوری‌های اصل را باید از جاهای معتبر و مناسب تهیه کنید. همچنین در صورت خرید حضوری با نکاتی در زمینه تشخیص فلزات و سنگ‌های اصل آشنا باشید.
  • در نهایت دقت کنید که مدل اکسسوری باید با استایل شما همخوانی داشته باشد. در غیر این صورت زیباترین اکسسوری‌ها هم زشت به نظر می‌رسند.

سخن پایانی

برای هر خانم زیبا و باسلیقه ضروری است که از انگشتر زنانه جذاب و خاص استفاده نماید. پس شما هم با توجه به نکات گفته شده و با آشنایی کامل نسبت به خرید انگشتر اقدام نمایید.

در نظر داشته باشید که اکسسوری یکی از مهم‌ترین قسمت‌های استایل است. پس باید با دقت و ظرافت در مورد انتخاب آن تصمیم بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *