معرفی و بررسی انواع مدل های دستبند کارتیر در بازار | آویزگالری

دستبند کارتیر(کارتیه)چیست؟+انواع مدل های دستبند کارتیر

برند کارتیر یا کارتیه یکی از موفق‌ترین فعالان عرصه طراحی طلا و جواهر است. به نحوی که آثار آن در میان همه افراد از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشند.

تمامی خانم‌ها در هر سن و سال و با هر سلیقه دوست دارند از زیورآلات زیبای این برند استفاده نمایند. به همین خاطر است که یکی از بهترین ایده‌ها برای خرید دستبند، انتخاب دستبند کارتیر است.

اما این شهرت و محبوبیت بی‌دلیل نیست. سازندگان طلا و جواهر در صورتی به این جایگاه دست می‌یابند که خلاقیت و مهارت را به اوج رسانده باشند.

در همین راستا کارتیر موفق شده است نه تنها در میان افراد عادی بلکه در میان افراد مشهور نیز مطرح گردد.

آویز گالری در این مقاله به معرفی این برند دوست‌داشتنی و همچنین چند نمونه از کارهای جذاب آن می‌پردازیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید!

برند کارتیه (Cartier)

این برند مطرح در سال 1847 و توسط یک جواهرساز ساده به نام لوییس فرانسوا کارتیه بنیان گذاری شد. به عبارت دیگر کارتیه از قرن 19 تا کنون مشغول فعالیت است. همچنین در این مدت فراز و نشیب‌های بسیاری داشته است.

در طی این سال‌ها، برند مورد نظر به نمادی از زیبایی، جذابیت و لوکس بودن تبدیل شده است. به نحوی که استفاده از زیورآلات خاص و دوست‌داشتنی آن برای هر فرد با هر سلیقه خوشایند است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های جواهرات کارتیه تنوع آن‌هاست به نحوی که همه افراد می‌توانند از زیورآلات آن استفاده کنند.

به علاوه این برند در سبک‌های مختلف مدرن، کلاسیک، مینیمال و… به تولید اکسسوری می‌پردازد. شیک بودن و زیبایی از مهم خصوصیات تولیدات کارتیر می‌باشند. کاربرد وافر خلاقیت و نوآوری را می‌توان به وضوح در زیورآلات برند فوق مشاهده نمود.

جالب است که با وجود سال‌ها فعالیت طولانی کارتیر، الگوهای طراحی آن هرگز تکراری و از مد افتاده نبودند.

بلکه هر سال خود ترندهای تازه را به بازار معرفی کرده و بسیار پیشرو به حساب آمده‌اند. کارتیه را می‌توان یک برند موفق با سابقه و قدمتی طولانی در نظر گرفت. همچنین به جرئت می‌توان گفت که هرگز نیز جایگاه خود را از دست نخواهد داد.

از جذاب‌ترین اکسسوری‌های کارتیر می‌توان به دستبندهای آن اشاره نمود که بدون شک طرفداران بسیاری دارند. سبک‌های متنوع و طرح‌های خاص و تازه دستبند کارتیه توجه تمامی افراد را جلب خواهد کرد. به همین علت است که در این مقاله قصد داریم به معرفی چند الگوی رایج آن‌ها بپردازیم.

انواع مدل دستبند کارتیر

با هر سلیقه و سبک استایلی که دارید، کارتیر زیباترین‌ها و بهترین‌ها را به شما عرضه میکند. شاید همین نکته است که برند فوق را به یکی از مشهورترین تولیدکنندگان اکسسوری تبدیل کرده است. در ادامه به سبک‌های رایج دستبندهای کارتیه اشاره خواهیم کرد.

توجه داشته باشید که انتخاب و خرید دستبند مناسب باید با توجه به استایل شما انجام گیرد. چراکه هر مدل برای یک سبک خاص طراحی شده است. همچنین در انتخاب رنگ و طرح نیز باید با توجه به سلیقه خود و مواردی از این دست عمل نمایند.

زیباترین زیورآلات و بدلیجات نیز اگر با رنگ پوست، لباس و سبک پوشش افراد هماهنگ نباشند نازیبا و نامناسب به نظر می‌رسند. پس در این مورد نهایت توجه و دقت را به کار گیرید.

بررسی انواع مدل های دستبند کارتیر | فروشگاه اینترنتی آویزگالری

دستبندهای پرزرق و برق

طراحان کارتیر در ساخت دستبندهای چشم‌گیر و جالب توجه مهارت زیادی دارند. در این بین استفاده از انواع سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در کنار فلزات مرغوب ایده مناسبی به حساب می‌آید.

برند فوق با نهایت خلاقیت و ذوق هنری این المان‌ها را در کنار هم ترکیب کرده وآثاری زیبا خلق نموده است.

به همین علت است که دستبندهای کارتیه شکوه و جذابیتی استثنایی دارند و می‌توانند نماد ثروت و زیبایی محسوب شوند.

بسیاری از افراد مشهور و سلبریتی‌ها برای نمایش جذابیت و خاص بودن خود از این اکسسوری‌ها استفاده می‌کنند. همچنین کارتیه برای اعضای خانواده‌های سلطنتی نیز دستبند و زیورآلات زیبا و چشم‌گیر طراحی می‌کند.

نگین‌های درشت، فلزات درخشان، رنگ‌های براق و چشم‌نواز، از مهم‌ترین ویژگی‌های این سبک جواهرات محسوب می‌شوند. زیورآلات پر زرق و برق امروزه بسیار ترند هستند و همچنین هواداران خاص خود را دارند.

دستبندهای کلاسیک

انتخاب دستبندهای زیبا، ساده و کلاسیک همواره می‌تواند هر استایلی را متفاوت نماید. این مدل زیورآلات برای همه خانم‌ها با هر استایل و سلیقه مناسب هستند.

جالب است که کارتیه با وجود خلاقیت و نوآوری بسیار، هنوز هم از سبک کلاسیک استفاده می‌کند. همین تنوع و زیبایی چشمگیر است که سبب موفقیت و ماندگاری کارتیر شده است.

آثار چشم‌نواز این سبک یادگاری از سال‌های نخستین فعالیت برند مورد نظر و نماد شکوه آن می‌باشند.

اکسسوری‌های این سبک با استفاده از رنگ‌های خاص و خیره‌کننده طراحی می‌شوند. به همین خاطر در لباس‌های ساده بسیار زیبا و جذاب به چشم می‌آیند.

مدل‌های کلاسیک می‌توانند ساده و یا شلوغ باشند اما حتی در حالت دوم نیز بر وجود نوعی نظم تأکید می‌شود. به همین خاطر نگین‌های درشت در مرکز قرار می‌گیرند و یا قسمت‌هایی از کار با نگین‌های ریز تزیین می‌شوند.

همه این موارد سبب می‌شوند تا اکسسوری‌های کلاسیک کارتیه همواره زیبا و دوست‌داشتنی به نظر برسند.

خرید و بررسی انواع دسنبد کارتیر یا کارتیر در جنس و تنوع های مختلف | آویزگالری

دستبندهای مینیمال

تنوع بسیار بالای کارهای این برند باعث شده است که در هر سبک و سیاق حرفی برای گفتن داشته باشد. به همین خاطر اگر به مدل‌های مینیمال علاقه دارید انتخاب دستبند کارتیر برای شما بسیار مناسب است.

به طور کلی در این سبک محدودیت‌ها و چهارچوب‌ها به حداقل می‌رسند. در نتیجه طراح می‌تواند با آسودگی خاطر از تخیل و استعداد خود بهره گیرد.

در میان این طرح‌ها همه افراد می‌توانند زیورآلات محبوب خود را بیابند.

هماهنطور که میدانید کارهای مینیمال اغلب ساده، بدون نگین و یا با نگین‌های کوچک هستند. همچنین تعداد آن نیز به ندرت از یک مورد بیشتر می‌شود. همچنین رنگهای به کار رفته نیز ساده و خنثی می‌باشند. در سبک مینیمال تلاش می‌شود تا با استفاده از کمترین المان‌ها زیباترین طرح‌ها خلق شوند.

دستبندهای ظریف

محبوب‌ترین مدل دستبند در میان خانم‌های جوان، دستبندهای ظریف و ساده هستند. در این مدل‌ها از المان‌های کوچک و ساده استفاده می‌شود تا زیبایی اکسسوری دوچندان گردد. به همین خاطر است که اغلب بانوان به این نوع دستبندها علاقه بیشتری نشان می‌دهند.

زیورآلات ظریف اغلب با زنجیرهای باریک و نگین‌های کوچک ساخته می‌شوند. همچنین رنگ‌های به کار رفته در این دست اکسسوری‌ها بسیار متنوع اند. به همین خاطر است که با تمامی سلیقه‌ها سازگاری دارند. استفاده از المان‌های رایجی چون طرح‌های گل، ستاره، قلب و… نیز در این سبک بسیار پرطرفدار است. خصوصا دختران نوجوان دستبندهای ظریف و زیبا را با انواع لباس‌هایشان ست می‌کنند.

همانطور که میدانید کارتیه در زمینه طراحی بسیار خلاقانه عمل می‌کند. به همین خاطر زیورآلاتی جذاب و دوست‌داشتنی در این سبک عرضه نموده است.

دستبند کارتیر حک طلایی با متن دلخواه شما | آویزگالری

برای مشاهده ی انواع مدل های دستبد کارتیر با حک متن و اسم دلخواه شما روی دستبند روی عکس بالا کلیک کنید

دستبندهای پهن

درست است که اغلب افراد مدل‌های ساده یا کلاسیک را ترجیح می‌دهند. اما دستبندهای پهن و استثنایی کارتیه نیز طرفداران خاص خود را دارند. زمانی این مدل‌ها از مد افتاده و قدیمی محسوب می‌شدند. اما این روزها یکی از محبوب‌ترین ترندها هستند و توسط برند مورد نظر طراحی می‌شوند.

یک دستبند پهن و خیره‌کننده با پیراهن های آستین کوتاه و بدون آستین بسیار زیبا به نظر می‌رسد. خصوصا اگر از جنس طلا و یا به رنگ آن باشد.

در بسیاری از موارد این زیورآلات بدون نگین هستند. البته در این صورت نیز بسیار جالب توجه و جذاب به نظر می‌رسند. اما نمونه‌های نگین‌دار آن نیز موجود است. با توجه به سلیقه طراح ممکن است در ساخت این دستبندها از نگین‌های ریز، درشت و به تعداد متنوعی استفاده شود.

توجه داشته باشید که اگر لباس شما ساده است، یک دستبند پهن می‌تواند زیبایی‌تان دو چندان کند. اما اگر پیراهنی شلوغ و طرحدار به تن دارید، بهتر است از این مدل زیورآلات استفاده ننمایید.

در این صورت باید یک دستبند ظریف‌تر را انتخاب کنید. همچنین طرح‌های پهن با لباس‌های اسپورت و کلاسیک زیبا به نظر می‌رسند.

دستبند زنجیردار

دستبندهایی که به کمک یک زنجیر و قلاب به روی دست بسته می‌شوند برای همه خانم‌ها مناسب اند. این طرح‌های بسیار رایج در تمامی سبک‌ها کارایی دارند و می‌توانند بسیار زیبا و دوست‌داشتنی به نظر برسند.

البته در بسیاری از موارد مدل زنجیردار ساده و یا دارای المان‌هایی جزئی است. به همین خاطر متناسب با تمامی سلیقه‌هاست و طرفداران آن نیز بیشمارند. این مدل دستبندها می‌توانند به کمک انواع زنجیر تهیه شوند که در ادامه آن‌ها را نام می‌بریم:

  • زنجیر سنگاپوری
  • زنجیر کابلی
  • زنجیر باکسی
  • زنجیر امگا
  • زنجیر رولو
  • زنجیر بیزانس
  • زنجیر توپی
  • تیغه ماهی

گاهی این زنجیر با یک نگین جواهر همراه است و یا با پلاکی از جنس طلا. اما در صورت استفاده از زنجیرهای چهن و ضخیم، می‌تواند بدون هیچ المان دیگری به کار رود. این نوع دستبندها بسیار شیک هستند و زیبایی فوق العاده‌ای نیز دارند.

خصوصا به این خاطر که این روزها نیز ترند هستند و در دنیای سلبریتی‌ها هواداران بسیاری یافته‌اند.

سخن پایانی

برای انتخاب دستبند مناسب بسیار مهم است که برند مناسبی را نیز در نظر گرفته باشید. برند کارتیر یا کارتیه یکی از محبوب‌ترین سازندگان طلا و جواهر است. این برند مشهور که از قرن 19 تأسیس شده است.

امروزه در سطح جهانی فعالیت می‌کند همچنین توسط افراد سرشناس و خانواده‌های سلطنتی نیز مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.

به همین خاطر است که داشتن یک دستبند کارتیه برای هر خانم خوش سلیقه و خوش استایل ضروری محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *